Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 12 besök idag (25802 totalt) |
Är det ngn här som sett/hört/känt nåt om XYZ coilovers? De ser då mer "seriösa" ut än typ D2- men det betyder ju inte speciellt mycket. Är de nåt att ha? Finns tre olika iaf, gata, gata+ och rejs typ.
http://www.blocket.se/vi/16008091.htm?ca=1_4_s http://www.stytun.se/index.php?act=viewCat&catId=105 _________________ Henrik Eriksson Sluta jiddra, börja rejsa! |
||||||
Dock finns företaget registrerat som AB och det finns organisationsnummer, F-skatt osv. Så vad är problemet? Finns hur många företag som helst som har boxadress. http://www.121.nu/onetoone/foretag/p |
||||||
Vad har Per Ragnarsson holding AB med D Ragnarsson eTrade att göra? Det är väl inte samma företag? Jag blir bara misstänksam mot alla upp poppande internetföretag som inte i klarspråk talar om vilka de är. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Detta fanns under kontakt på hemsidan: Företagsinformation : D Ragnarsson eTrade Box 2 733 21 Sala Momsregnr: SE820310699501 Bankgiro: 250-6020 Telefon kundtjänst: 073-6395515 E-mail kundtjänst: info@stytun.se MSN kundtjänst: stytun@hotmail.com Telefontid vardagar: 10-16 Vi innehar F-Skattsedel _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Jo det verkar det vara. |
||||||
jag har fått spam från XYZ ibland, där dom vill att ska börja sälja bromsuppgraderingskit och coilovers. kommer till min egna företagsadress. företaget ligger i Taiwan. det är väl antagligen kopior på andra fabrikat.
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
Angiven webbadress:
www.xyz-racing.com _________________ BMW MC-klubben |
||||||
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||||
Vi är återförsäljare för XYZ i sverige och det är bättre kvalité på dessa enligt våran återförsäljare än vad det är på D2 och K-sport coilovers. Vi har 2 bromskit och 2 coilover satser på lager och dom som har kikat på sakerna säger bara WOW, finnishen är kanon ser väldigt robusta ut. Vi kommer ha lite specialpriser på utvalda XYZ produkter så håll utkik i butiken.
Vi har inte någon besöksadress för tillfället då vi endast säljer saker via hemsidan därav boxadressen. Vi kommer inom kort kunna nås på Tel. 0224-77099 vid utvalda telefontider för er som vill ha ett registrerat nummer att ringa till. Vi svarar annars på all mailkontakt inom 12 timmar. Per Ragnarsson Holding AB är mitt fastighetsbolag. D Ragnarsson E Trade är min enskilda firma registrad för försäljning av bildelar via www.stytun.se Kontakta bolagsverket om ni är osäkra. // STYTUN.SE _________________ /Over and out |
||||||
_________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||||
och man ser direkt på bilden varför de inte rekommenderas i jömförelse med bla bla? ursäkta men en hårklippning och Funktionen är väl det primära, fungerar stötdämparna lika bra (eller bättre ?) än exempelvis KW, bilstein, H&R ? _________________ Roland Johansson |
||||||
Vad bygger du det på? Har själv köpt k-sport och kan säg att varken finnishen eller "rejälheten" är något problem. Dom känns väldigt rejäla och finnishen tror jag inte kunde vara bättre. Sen om dom är bra eller inte kan jag inte utala mig om ännu, iofs verkade det inte vara det viktigaste ifall man läser ditt inlägg. Dom på bilden tyckte jag inte va så likt k-sport. observera att jag absolut inte pratar för ksport, jag har ju inte testat dom än så jag har ingen aning. _________________ /David Johansson |
||||||
Man kan säkert dra alla dessa kit över en kant, men man pratar gott om det man säljer så är det helt klart. Alla tycker vi olika, men dom som sett XYZ och har kikat på de andra fabrikaten säger att XYZ ser ut och vara dom som ser ordentligast ut.
Bifogar lite bilder. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Over and out |
||||||
Men utsende och funktion är två olika saker... . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Kan bara hålla med.. har k-sport hemma och dom är både robussta och med grym finnish.. |
||||||
Tycker det ser ut som samma prylar som d2/k-sport.. tillochmed samma färg som k-sport
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 12 besök idag (25802 totalt) |