Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sökes/köpes; OZ centrumkåpor
2271 besök totalt
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Sökes/köpes; OZ centrumkåpor

Jag har sådana här fälgar;


Som jag har lyckats tappa ena centrumkåpan till.
Någon som råkar ha en (eller fyra) liggandes och har lust att sälja dem?


Så här ser alltså fälgen utan kåpa ut;


Kåpan består av två delar - en kåpa, samt en mutter (den som syns på bilderna) som skruvas på själva kåpan...

Tips som leder till köp belönas med en öl!

om någon har likadana fälgar i 18x8 med 5x108 och ET 35-40 är jag spekulant på att köpa dessa också...
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
någon?
Citera
Modj
Grästorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1302



Specialfälgar har argenturen för oz.
Kastar säker inte billigt men ett tips iaf.

/Lars

_________________
Lars Gustavsson
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

Modj skrev:
Specialfälgar har argenturen för oz.
Kastar säker inte billigt men ett tips iaf.

/Lars


Jag har inte kollat med dem än eftersom det egentligen inte är någon jättebrådska. Bilen funkar ju, även om den bara har tre centrumkåpor. :roll:

antagligen kan jag köpa en ny fälg, istället för att handla EN centrumkåpa av specialfälgar, men tack för tipset iaf. thumbs up
Citera
SÄLJES
Sökes/köpes; OZ centrumkåpor
2271 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande