| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Garage i Värnamotrakten
|
4 besök senaste veckan (1668 totalt) |
|
H: Garage i Värnamotrakten
Jag behöver nånstans att vara med pallbocksförvarade bilar! Annars blir den där raseribilen aldrig byggd. Hel och ren, gillar långa skogspromenader...
Krav: 230V, betonggolv samt lite värme... I värnamoregionen, går bra bort åt Gnosjö med. maila mig daniel(a)pema.se eller ring 0704545220 Ps. Då jag har tillgång till svarvar, cnc-fräsar och en hel del annat användbart på jobbet så är jag nog en bra garagegranne tror jag. Ds _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
|
Re:
Detsamma. Att det ska vara så svårt. Men i den här bygden så är det väl så att är det en lokal ledig så är det nån trådbockare, svetsindustri eller nån annan typ av småföretag där genast och gör saker till Ericsson eller IKEA...
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
|
Re:
Ja, troligen så är det så. Annars ska dom ha lite av fantasi priser.
_________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
|
Re:
Nä verkligen inte.
Kanske skulle haft denna istället
Det är så dåligt med garage att jag nog bygger ett eget snart! _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
|
Re:
Bygger du så ha du en hyresgäst... _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
![]() |
SÄLJES
H: Garage i Värnamotrakten
|
4 besök senaste veckan (1668 totalt) |

