| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: styling stötfångare e30,ev byte
|
1283 besök totalt |
|
S: styling stötfångare e30,ev byte
Är en Liknande mot riegers...helt ny inte ens monterad. pris 2000kr Den är till nyare e30n 88an o framåt... eventuellt byte mot Mtech1 eller annan styling stötfångare som passar e30 87.. det går att diskutera priset _________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
|
den är ganska lätt,tilverkad i glasfiber,har inte måttat in den ordentligt på bilen så jag är inte 100 på passformen,köpte av en firma i england,tyckte den verkade lite för stor vid skärmarna så man kanske måste modda den lite, men det vet jag inte som sagt...kollat upp det lite och den är nog till 88 eller nyare så den borde sitta som smäck på en nyare än 87
_________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
|
_________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
|
_________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
|
_________________ /Anton Lillsund |
||
|
Re:
ber om ursäkt _________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
|
_________________ Jens Rahm BMW 325 e30 JR Performance www.streetx.org http://www.garaget.org/?car=80785 |
||
![]() |
SÄLJES
S: styling stötfångare e30,ev byte
|
1283 besök totalt |

