Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!
472 besök totalt
P-son
Höör
Här sen Jun 2005
Inlägg: 358


Trådstartare
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!

En bekant har en bil förmycket och känner att han måste sälja ev denna väldigt fina cabbe !

Årmodell 1999
Cosmosviolett
9500 Mil
Manuell
320, 110kw, M3-paket, cromline, vindskydd, ljust skinn, CD, clima, avtagbart drag, aldrig vinterkörd.
Intagen 2001, alltså lite drygt ett år i Tyskland bara !!

Stora bilder:
Bakifrån
http://www.autopower.se/powerborsen/annonsbilder/in/00156222_74822.jpg . . . .
Snett framifrån
http://www.autopower.se/powerborsen/annonsbilder/in/00156221_74822.jpg . . . .

Pris: 98 000:-

Vid intresse Maila Lasse eller mig, så kan ni ta resten på telefon !
lassecarina@yahoo.se

Väldigt fin !!

_________________
Andreas Persson

Brukar: Hyundai IONIQ EV
Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...)
Citera
SÄLJES
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!
472 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande