Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11381 besök totalt |
Hela drivlinan är ok förutom kylaren och vissa rutor är krossade, chassit är inte mycket att hurra för, vänster sida fram är ganska tillplattat. Om man är väldigt om och kring sig skulle jag kunna sälja drivlina och inredningen, fälgarna är fullproppade med vassa stenar mellan gummit och fälgen... Jag skulle kunna ha den som en reservdels bil men jag är inte så sugen av att ha en sierra igen. _________________ Avregistrerad användare |
||
Det var för väl att ni klarade er
![]() ![]() Är drivlinan hel så kan jag bara se en sak att göra. Köp en rörhög plocka fram verktygslådan och bygg en seven ![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Hua.. skönt att höra att ni klarade er!.
Min första bil var en Sierra faktiskt, och jag tyckte den var småkul att köra , även om den var direkt livsfarlig i min mening. Den led av alla kända sierra-defekter oxå ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Ajdå, tråkigt att de gick åt skogen, men nu har du ju guldläge att skaffa dig en riktigt sportvagn
![]() ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Jag har funderat på en 924, eller tidig 944 men det känns som att man får mer för pengarna om man köper en Bmw e30 men de har ju inte samma balans som en porsche. _________________ Avregistrerad användare |
||
Re:
tjena får snart hem en sierra som jag ska bygga på så om du vill så skulle jag uppskatta o du vill scana boken o sicka till mig så jag vet vad som ska byggas om. adress:moffyman@hotmail.com M.V.H. NICKE _________________ Niklas petersen |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 11381 besök totalt |