| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K/Sökes: Garageplats i Göteborg med omnejd.
|
3298 besök totalt |
|
Vi väntar på svar från Karl Birgander,
Som förmodligen har varit här i sjövik och kollat på garage!?? Kan nämna några fördelar till med garaget i sjövik, Pizzeria max 1km bort. 2st Affärer (matvaror mm.) innom några kilometer. Även en uno-x mack! Gratis deponi på skrot/järn Gratis lämning av spillolja! (man slipper åka till tippen så ofta) _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
Uthyres.
Jag har plats i vårat garage från juni som ligger på stigs center, bättre läge hittar man nog inte. Stor port och tvättplats. Garaget inkluderar alla mekverktyg (Snapon o MacTool + alla luftverktyg, högtryckstvätt mm mm mm), vi i garaget har extremt stor erfarenhet av alla Porsches modeller och hjälper gärna till om ni äger en sådan.
Priset på garaget är 6100.- inkl moms, dvs 2033.-/mån och rymmer 3 st bilar varav en fast plats i en privat del. Detta är ett extremt bra pris med tanke på vad som ingår i verktygsväg. Bilarna som finns i garaget idag är en 911 turbo 850hk och en 951/2 R 480hk Ring eller maila mig: 0737048803 eller ted.diesel@gmail.com PS: OBS garaget är lite stökigt på bilden pg a att vi byggt dygnet runt i 8 mån för en mässa och helt enkelt inte hunnit städa
Bild bifogas.
_________________ Jonas Larsson Porsche rules in the summertime! |
||
|
Re:
GIVE ME GIVE ME !
_________________ Magnus Fernlund |
||
|
Finns 2lokaler lediga nu i sjövik vad jag vet!
Den på 100m2 som Karl Birgander, var intresserad av!? + en på ca 200m2 _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
vatten, kallt varm, toa finns.
100m2 låg på runt 4000:- inkl,. momsen 200m2 vet jag inte då den är lite äldre och inte i lika bra skick,, gissningsvis mellan 6-7000:- Högt i tag så man kan bygga fika loft om man vill! i 200m2 lokalen finns det "2 extra rum" (gammal lackboxplats + slip avd,) som man kan ha som fika alt,annat! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
vet ej.. då jag bara har förmedlat kontakt mellan garage ägaren och Karl Birgander.. som troligtvis har varit här och tittat! Vet ej om han är fortsatt intresserad eller ej,, hör med honnom!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
_________________ Anders Alverby www.ALVERBYRacing.com www.TRAILER3500.se Tar fram det släp du behöver. Från litet till stort! |
||
![]() |
SÄLJES
K/Sökes: Garageplats i Göteborg med omnejd.
|
3298 besök totalt |
