| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:
|
1864 besök totalt |
|
Re:
Inte den blekaste, men av erfarenhet så brukar det funka med upp till 40mm större diameter utan problem. Det skulle betyda runt 355mm skulle gå (320mm org) _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re: S: Mitsubishi EVO 8 -04 uppdaterad med sänkta priser.
Bromskivorna bak verkar ha fått respass till sopbingen eller nåt
oken är 2-kolvs röda brembo. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re: S: Mitsubishi EVO 8 -04 uppdaterad med sänkta priser.
Hur breda skivor kan dom ta ungefär? 22mm hoppas jag, är isf. mycket intresserad! PS. AVON-sulorna funkar fint föresten, mjuka som fan med grepp därefter! MVH Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
||||||||
|
Re: S: Mitsubishi EVO 8 -04 uppdaterad med sänkta priser.
Det låter rimligt med 22mm. Jag kan mäta imorgon _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re: S: Mitsubishi EVO 8 -04 uppdaterad med sänkta priser.
Sökte lite och fann att evo8 har 300x22mm skivor bak (hoppas det stämmer). Har du lust att skicka oken så tar jag dem(har ingen tid att åka och hämta dem tyvärr) dra ett PM eller mail till theo_tibblin@hotmail.com MVH Theo _________________ Theo Tibblin Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22. |
||||||||
![]() |
SÄLJES
S:
|
1864 besök totalt |

