Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12107 besök totalt |
Re:
Snygga mätare ![]() _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
_________________ Sammy Lundin |
||
Re:
är du säker? för dom jag har har utgått på defis sida som jag kan se det. |
||
de har iaf till synes likadana hos streetpower. alltså utan några svärtade linser, loggfunktioner osv. diverse fabrikat. vet ej hur mycket de har på sin inaktuella hemsida så man gör bäst i att ringa.
kodden köpte defi där till sin subaru vet jag. _________________ Sammy Lundin |
||
Kylar rör byggda i 35mm aluminium, ska lackas
![]() Kylare, fläkt, intercooler monterad ![]() Nytt ska det va, blinkers samt original dimljus passande frontspoilern ![]() Växellådsdamask fixad, samt en annan gummimatta under som tätning ![]() Intercooler rör monterade ![]() Avluftning samt returen från den långa slingan monterad kylaren ![]() Bränsletrycks regulatorn monterad ![]() Gaswiren ombyggd och monterad ![]() Spolarna fick flyttas för dom satt ivägen för fuelrail och soppaledning ![]() Frontplåt tillverkad ![]() Plåten styr förhoppningsvis in lite mer luft i kylaren ![]() Så här rent på kablar var det inte från början ![]() Spolarvätske behållaren fick byta sida på grund av platsbrist ![]() Så här ser det ut i dagsläget ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12107 besök totalt |