|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

26 Maj 2008 19:42
Senast ändrad av Daniel.K, 30 Aug 2008 10:15, ändrad totalt 4 gånger
S:Såld
Beskrivning: Helt ny.
Aerospace Components gaspedal helt i aluminium.
Pris: 600:- + frakt.
Tele: 070 37 24 36 1
Mail: danne_801@yahoo.se
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149

27 Maj 2008 06:39
Tjena, du har möjligen ingen bild bakifrån på pedalen? min bil har motorn bak och behöver lite speciallösning men denna kanske kan passa.
Mvh Kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]
KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

27 Maj 2008 16:21
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

27 Maj 2008 18:06
har du lite mått på den, bredd höjd, slag?
MVH Erik
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
Cooper Killen
Vendelsö/Stockholm
Här sen Sep 2003
Inlägg: 1149

27 Maj 2008 22:21
Såg fin ut, men vart är det tänkt att viren skall fästas?
/Kristofer
_________________ MVH Kristofer Eklund
[Kristofer Eklund Motorsport]
KEM SuperMini (Projekt)
Lexus nx450H -24(Bruksbil)
Vw polo Tdi-13 (Bruksbil)
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

28 Maj 2008 17:54
Ca mått:Bredd 80mm
Höjden 220mm
Djup 130mm
Slag, om man mäter högst upp där det är som längst 70mm
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

04 Jun 2008 15:37
Upp
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

05 Jun 2008 19:31
hur funkar denna ?
festes vajent under golvet som en del anndra eller ?
vad behöver modifieras för att det ska funka ?
mer info ?
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

08 Jun 2008 09:39
Beställde denna från staterna till min dragracingbil.
Fick ej några instruktioner med gaspedalen då jag beställde den.
Har laggt ner det projektet med dragracingbilen, så jag han aldrig fundera hur den skulle monteras.
Mvh Daniel.
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

12 Jun 2008 18:49
NYTT PRIS 800:- + frakt.
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

29 Jun 2008 19:03
Upp.
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

21 Jul 2008 19:23
UPP
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

10 Aug 2008 14:52
NYTT PRIS 700:- + frakt.
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

26 Aug 2008 21:22
600:- + frakt.
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
Daniel.K
Strömsnäsbruk
Här sen Jan 2008
Inlägg: 408
Trådstartare

30 Aug 2008 10:16
Såld
_________________ Daniel Karlsson
Bmw 325 -88 Banbil.Såld.
Bmw 320xd -13 Bruksbil.
|
|