Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Hillman Imp?
1167 besök totalt
Balkong
Arlöv
Här sen Jan 2006
Inlägg: 62


Trådstartare
K: Hillman Imp?

Tjena har skrivit och undrat innan om nån har eller säljer eller vet nån som kanske är intresserad av att sälja en hillman imp?

skicket bör vara iaf i hyfsat skick inget helrenoverings objekt me en massa rost lagningar

finns det verkligen inga i sverige till salu tycker ha kollat runt överallt:( annars hittar man dom utomlands men vill helst slippa det!!


tack på förhand med tips

_________________
Joel Nilsson
Citera
Reidar
Norge
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Det finnes en i Norge som har tre stk til salgs, send en mail så skal jeg skaffe deg tlf nr. Så vidt jeg kunne se av bildene var det en del jobb for det var helt i mål, men tre stykker så skulle det meste være på plass. thumbs up

_________________
Reidar Foss
Citera
Reidar
Norge
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet



_________________
Reidar Foss
Citera
Lars Brandström
Gagnef
Här sen Mar 2004
Inlägg: 123



Saxat från Motorsportavisen.no

HISTORISK RACING PROSJEKT
4/5-08

Har tre IMPèr, og masse nye/brukte deler.

En bil er hoyrerattet

Selges samlet.

Ring for info.
Tlf. 952 83451

_________________
Lars Brandström
Citera
SÄLJES
K: Hillman Imp?
1167 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande