Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 2st slutkörda 265-295 18" däck
2 besök senaste veckan (1264 totalt)
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
K: 2st slutkörda 265-295 18" däck

Jag behöver ha tag på fyra stycken slutkörda/snedslitna/fula/torkade däck enligt dimensionen ovan.

Pga däcken kommer vara pallbockskungar under de närmaste åren, eller rullas fram och tillbaka i garaget känns det dumt att investera i sprillans nya däck.

Har du två eller fler däck liggandes som det är något fel på, får du väldigt gärna höra av dig.
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2640



Finns två stycken 265/18 Michelin Pilot Sport Cup för avhämtning i Höllviken. Dom är mycket slitna, men gratis.

_________________
--
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

FredrikÅ skrev:
Finns två stycken 265/18 Michelin Pilot Sport Cup för avhämtning i Höllviken. Dom är mycket slitna, men gratis.

thumbs up thumbs up thumbs up

Då söker jag bara två till (eller har du kanske det efter denna säsongen? )
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2640



Re:

Anders Jeppsson skrev:

Då söker jag bara två till (eller har du kanske det efter denna säsongen? )


Ja - Det ordnar vi nog...

_________________
--
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



http://hem.passagen.se/kulturarv/trahjul.html

För det är väl till jänken?


_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

FredrikÅ skrev:
Anders Jeppsson skrev:

Då söker jag bara två till (eller har du kanske det efter denna säsongen? )


Ja - Det ordnar vi nog...


Däcken är upphämtade. Nu behövs bara två st till. thumbs up


Roger Gustafsson skrev:
http://hem.passagen.se/kulturarv/trahjul.html

För det är väl till jänken?

Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Uppar lite...

Folk har väl börjat slita lite på säsongens däck och kanske kan ha mig i minnet?

Gärna 285or...
Gatdäck/rdäck/slicks kvittar.
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



Jag har 2st 295/30-18 pilot sport samt 2st 285/30-18 Cupdäck som ligger ..

Däcken är slut så de är gratis Kan slänga på dem till dig om du så önskar

Henrik

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454


Trådstartare
Re:

Houke skrev:
Jag har 2st 295/30-18 pilot sport samt 2st 285/30-18 Cupdäck som ligger ..

Däcken är slut så de är gratis Kan slänga på dem till dig om du så önskar

Henrik


Ja!

Yes! Jippie!

Jag har garage i Vellinge. PMa mig ditt telefonnummer så ringer jag dig i helgen.
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Rejsa är fantastiskt thumbs up

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



0708-579420

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
Daniel Båge
Jkpg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1467



Jag har med. Vet inte måtten riktigt men 18" och på 8.5" och 10" fälgar. Om det skulle skita sit av nån anledning.

_________________
Wer später bremst, fährt länger schnell...
Citera
SÄLJES
K: 2st slutkörda 265-295 18" däck
2 besök senaste veckan (1264 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande