|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

18 Maj 2008 08:08
S: Kolfiber delar e30,36,46
Efter lite påtryckningar så ska jag beställa lite kolfiber delar igen.Det är förskotts bet som gäller då delarna görs på beställning,men de finns lite folk på rejsa som kan intyga att delarna kommer och är i bra skick.
M3 E30:
Sport evo vinge glasfiber(även flap) 3550:-
samma vinge men flap i kolfiber. 4400:-
Helt i kolfiber,dock är vingen vit(lätt)så de är bara kolfiberstruktur på flap. 5200:-
Evo2/cecotto front del i glasfiber.2300:-
Sport evo frontsplitter i kolfiber.2500:-
Kolfiber airbox med tillhörande filterdel(snorkel) 48mm insug(inga problem att köra med org 46mm) gjort de själv  7700:-
Brakeducs glasfiber 1100:-
-----II---- kolfiber 1500:-
M3e36.
Kolfiber airbox med luftintags del. 9000:-
m3 e46: kolfiber airbox med luftintagsdel. 15000:-
Ska försöka lägga upp bilder annars finns de i säljtrådar från förra året.
Fråga gärna i tråden men beställning görs via pm,mail,telefon.
0736-76 61 64
Mail:Silverpilen77@hotmail.com
_________________ Fredrik Netzell
|
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130

18 Maj 2008 19:15
Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också?
_________________ Jens Rosenqvist
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

18 Maj 2008 19:28
Re:
| nojas skrev: | Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också? |
Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar.
_________________ Fredrik Netzell
|
Patrik Skoog
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033

18 Maj 2008 20:31
Re: S: Kolfiber delar e30,36,46
| Extreme skrev: | Kolfiber airbox med tillhörande filterdel(snorkel) 48mm insug(inga problem att köra med org 46mm) gjort de själv 7700:-
|
Hej, skicka gärna bilder på de delar som ingår. Pris inkl moms?
_________________ Patrik Skoog
|
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130

18 Maj 2008 22:49
Re:
| Extreme skrev: | | nojas skrev: | Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också? |
Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar. |
Jag tänkte på nr 1 där för jag förmodar att det är nummer 4 du säljer?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1005&mospid=47266&am . . . .
/ jens
_________________ Jens Rosenqvist
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

19 Maj 2008 17:47
Re:
| nojas skrev: | | Extreme skrev: | | nojas skrev: | Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också? |
Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar. |
Jag tänkte på nr 1 där för jag förmodar att det är nummer 4 du säljer?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1005&mospid=47266&am . . . .
/ jens |
ja tyvärr inte den du söker.
_________________ Fredrik Netzell
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

19 Maj 2008 17:47
_________________ Fredrik Netzell
|
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416

20 Maj 2008 11:28
Du kan inte fixa inrednigsdelar till e36 dörrsidor å hathylla mm. samma som khöler säljer?
_________________ Fredrik Edholm
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

20 Maj 2008 12:09
Re:
| bmw_fredde skrev: | | Du kan inte fixa inrednigsdelar till e36 dörrsidor å hathylla mm. samma som khöler säljer? |
tyvärr detta är de enda som tillverkas i dagsläget.
_________________ Fredrik Netzell
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

22 Maj 2008 15:40
väntar ett tag till ifall de är nån mer som vill ha.
_________________ Fredrik Netzell
|
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19

22 Maj 2008 17:57
Det finns inte några plenum till s38b36
_________________ Mattias Ekenberg
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

22 Maj 2008 18:00
Re:
| snidarn82 skrev: | Det finns inte några plenum till s38b36  |
tyvärr inte.
_________________ Fredrik Netzell
|
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19
_________________ Mattias Ekenberg
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

29 Maj 2008 07:14
Nån mer som är sugen?
_________________ Fredrik Netzell
|
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130

29 Maj 2008 08:02
Re:
| Extreme skrev: | | Nån mer som är sugen? |
jag ska ha en splitter, ska bara kolla upp hur jag gör med "underredet" först.
_________________ Jens Rosenqvist
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

29 Maj 2008 08:34
Re:
| nojas skrev: | | Extreme skrev: | | Nån mer som är sugen? |
jag ska ha en splitter, ska bara kolla upp hur jag gör med "underredet" först. |
Ja körde utan och fästa i evo spoilern bara,går ju även och göra distanser om man vill ha en liten luftspalt imellan.Går även direkt på org front.
_________________ Fredrik Netzell
|
Peter Eklöf
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647

29 Maj 2008 09:38
har du motorhuv till e36 coupe?
/Peter
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

29 Maj 2008 15:43
Re:
| Peter Eklöf skrev: | har du motorhuv till e36 coupe?
/Peter |
tyvärr inte,kan höra ifall de finns intresse av att gjuta en men de beror på efterfrågan.
_________________ Fredrik Netzell
|
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017

29 Maj 2008 18:54
Re:
| Extreme skrev: | | Peter Eklöf skrev: | har du motorhuv till e36 coupe?
/Peter |
tyvärr inte,kan höra ifall de finns intresse av att gjuta en men de beror på efterfrågan. |
och pris!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
|
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355
Trådstartare

29 Jul 2008 17:09
går att beställa än,håller de öppet även för mindre beställningar.
_________________ Fredrik Netzell
|
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017

29 Jul 2008 17:46
Re:
| Extreme skrev: | | går att beställa än,håller de öppet även för mindre beställningar. |
Hur gick det med huv till E36!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
|
|