Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7859 besök totalt |
Knutstorp
Midlanda Kemora Mo i rana Sedan har jag kört en bit på Kinnekulle i en rallycrossbil. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Ha-ha. Samma här! ![]() |
||||
Ring Knutstorp
![]() ![]() ![]() Kinnekulle ![]() ![]() Anderstorp långa ![]() ![]() Sturup ![]() + ett par flygfält härnere i skånetrakten Tjiaa, kollat på stcc på falkenberg och mantorp och promenerat lite på ![]() ![]() Vill prova : ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
|
||||
hej Jonas 4923
Ta en titt i denna länk https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php för vår ärade forumägare har viss önskemål om för och efternamn mm. MVH Vik. gnällspik ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Har jag sett rätt så nog Gutniak värst hittills.
![]() Men Herr Thomé och jag själv är inte långt efter... ![]() EDIT: Glömde ![]() ![]() EDIT (igen): SLC-Fredrik kanske leder om jag räknade rätt... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Här kommer ännu en spädis i banåkasammanhang:
Nordschleife ![]() ![]() Kinnekulle ![]() Anderstorp, korta slingan (norra eller södra?) ![]() Sviestad ![]() Samt konbanor på Uråsa ![]() ![]() PS: den alldeles för tunga bilen är alltså min omega, från början en 2,6 på 150 hk, numer 3,0 24V på 204 hk. ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
![]() ![]() Dessutom, har man kört på Macau så är man kung. Så är det med det! ![]() ![]() |
||||
och om ett tag så ska jag köra på dig ![]() ![]() ![]() ![]() ... Söndagar 20 eller? |
||||
Hmm, undrar om det finns nåt officiellt världsrekord i antal banor som folk kört på? En sån som Mario Andretti borde ligga bra till. Han har ju rejsat i över 40 år i en hel drös serier (och vunnit i de flesta).
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
och dessutom så har dom flesta av banorna byggts om nästan helt från det han började till slutade..... så dom får ju nästan räknas flera gånger ![]() |
||||
Höhö... ![]() Tja, tjuvträning har det varit dåligt med ett tag nu. Har varit lite uppbokad. Det lutar dock åt en kraftansträngning med start kommande söndag. Kl 20 låter som en alldeles förträfflig plan. Syns där! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
(Säger det här innan Fredrik säger det... ![]() Det gick ju iaf tillräckligt fört för att jag skulle känna mig tvingad att hålla i mig i kurvhandtaget ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7859 besök totalt |