Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW Z3 M COUPE 99:a 135000:-
1, 2   >>
13991 besök totalt
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
S: BMW Z3 M COUPE 99:a 135000:-

Säljer min gamla kompis men detta är ingen bil för oginalpuristerna ska jag väl erkänna

Antingen som rolig å rapp gatbusbil eller som banracer



min tråd här på rejsa om bilen
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11195&postdays=0&postor . . . .

Förr denna säsongen är följande gjort
Ny renoverad orginal motor som gått 20mil
Ny bakdiff
nya hjullager fram
nya drivaxlar
ny framruta
ny koppling
ny bensinpump

pris för bil i besiktningsskick dvs där bromsar,hjul,chassi,stolar är orginal är 135000:-
mätarställning 8300mil fast det är bara växellådan som rullat så långt

Sen om man vill ha godis till bilen så finns det hur mycket som helst

070 5593636
Janne

_________________
Jan Ekehage
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1132



Vill Haaa..
om man ändå bara var billös.. Byta?

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 504



Tänk om Janne. / John


Men har du nåt godis som jag kan behöva så pm:a !

_________________
Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901
Citera
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
inga byten

John vi kan byta mot några pallar redbull å kanelgifflar har en airbox som skulle sitta som gjuten på din

_________________
Jan Ekehage
Citera
Johan Dahl
Värnamo (Bor)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 900




_________________
Johan Dahl
Citera
Tobias Jonasson
Värnamo
Här sen Dec 2003
Inlägg: 61




_________________
Alfa Alfetta GT-SA -75 (Räserbilen)
Alfa 155 V6 -93 (Bruksbilen)
Alfa 75 TS -88 (Skrotfärdig)
Alfa Giulia TI -64 (Finbilen)
Alfa 75 TURBO (Vinterbilen)
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Re:

Tobias Jonasson skrev:
http://www.lj.se/index.jsf?nodeId=32273&nodeType=12


Haha, där har jag arbetat...
Betyder det att jag då är en värdig arvtagare till bilen kanske?



_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312



Kan man kanske fresta med ett byte med en svensksåld M3 E30-88? (under renovering)

_________________
Thord Johnsson
Citera
Z3 M
Norrköping
Här sen Aug 2004
Inlägg: 460



Men Janne

Nu måste du skoja, inte kan du väl sälja.
Jag slår en signal i helgen. Vi behöver även prata koppling till min bil. Men det kanske jag
får på köpet om jag köper din...

_________________
T0RBJÖRN ELLESS0N
Z4 35i -10
Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld
Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld
Porsche GT 4 - 16 såld
Z3 x 3 Sålda
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



Re:

THORD skrev:
Kan man kanske fresta med ett byte med en svensksåld M3 E30-88? (under renovering)


vad ligger en sådan på i pris om den skulle råka vara till salu?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
thord
Nyköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 312



Du har PM.

Usäkta trådkapningen, Janne

_________________
Thord Johnsson
Citera
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
Hej hej

Såld såld såld såld

såg att jag hade en drös med pm ska svara så fort jag kan

_________________
Jan Ekehage
Citera
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
Re: S: BMW Z3 M COUPE 99:a SÅLD

JanneZ3 skrev:
Säljer min gamla kompis men detta är ingen bil för oginalpuristerna ska jag väl erkänna

Antingen som rolig å rapp gatbusbil eller som banracer



min tråd här på rejsa om bilen
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=11195&postdays=0&postor . . . .

Förr denna säsongen är följande gjort
Ny renoverad orginal motor som gått 20mil
Ny bakdiff
nya hjullager fram
nya drivaxlar
ny framruta
ny koppling
ny bensinpump

pris för bil i besiktningsskick dvs där bromsar,hjul,chassi,stolar är orginal är 135000:-
mätarställning 8300mil fast det är bara växellådan som rullat så långt

Sen om man vill ha godis till bilen så finns det hur mycket som helst

070 5593636
Janne

_________________
Jan Ekehage
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Fick du kvar några godbitar månne?

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
Det finns

Kolfiber insug
Roliga kammar
Kölhers programerbara styrbox, bara å plugga i å köra
3,6liters sats block,vev,kolvar å stakar
diverse bromskit

_________________
Jan Ekehage
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281





Men man får leta vidare...

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Conny
Stavsjö
Här sen Jul 2004
Inlägg: 648



Hej!

Vad är det för olika bromskit du har kvar?

Mvh Conny

_________________
Conny Palm -BMWSC-BMWCS-
BMW 320i
BMW 330i
BMW 530d

http://www.garaget.org/?car=8980
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373



Bromskit är jag också intresserad av......

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284



Finns det kanske värre utväxlingar till diffklumpar?

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Värre?

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
JanneZ3
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 964


Trådstartare
Allt är sålt

_________________
Jan Ekehage
Citera
SÄLJES
S: BMW Z3 M COUPE 99:a 135000:-
1, 2   >>
13991 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande