Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Garageplats på värmdö i Stockholm
1340 besök totalt
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
S: Garageplats på värmdö i Stockholm

om nån månad kommer det bli en 1-2 tomma platser i vårt hobbygarage ute på värmdö i Stockholm.

Det e nyrenoverade lokaler med ny målade golv o väggar, nya lysrörs armaturer, luftvärmepumpar, nytt larm, fikarum med toa/dusch o tvspel.
Verkstads rum med bänkslipar,kapmaskiner,bandsåg,pelarborr,hydralpress,maskintvätt,lackrum, stor kompressor med tryckluft anslutningar vid varje plats.

Enda kruxet är att man måste igenom annan lokal och smal gång ca 2,1*2,2m till platsen och den andra lokalen är belamrad med några båtar vintertid så bilen kan i princip bara tas ut o in sommartid..
Så helst nån som har ett långtids projekt och inte behöver köra in o ut hela tiden..

Månadshyran ligger på ca 1500-2000kr
Då har du antingen plats för 1 bil med plats för o mecka och hyllor,skåp osv eller 2 bilar men tajt ihop..

Söker helst nån "vuxen" som inte drar med sig en massa nyfikna ungdomar..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Finns självklart även en allmän mek plats direkt innanför huvudporten där man kan göra tillfälliga reparationer över dan.

Går även att ta hål i väggen o montera port direkt in till bilhallen för den som e duktig på att göra det.

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556


Trådstartare
Ingen som behöver garage plats på värmdö?

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
SÄLJES
S: Garageplats på värmdö i Stockholm
1340 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande