Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Playstation 3 helst 60 GB
1411 besök totalt
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
K: Playstation 3 helst 60 GB

Gärna med följande spel:

GTA IV
GT 5 Prologue
Uncharted
Resistance - Fall of man
COD 4

+ gärna fjärr och extra handkontroll.

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521



Fläska på med ett nytt från tbh.se

Fick hem ett med GTA IV, GT5 samt COD 4 med extra kontroll, fjärr och en extra lyxig hdmi kabel för nån vecka sedan, blev inte så farligt dyrt men tyvärr finns de bara 40gb att välja då








Men akta dig för att många garagetimmar hamnar på COD 4

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



COD?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
perf
Gävle
Här sen Dec 2006
Inlägg: 91



Call of Duty 4. Bästa liret på marknaden.

_________________
Per Forsgren
BMW 135i -07
BMW 320d Touring -09
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521



Re:

perf skrev:
Call of Duty 4. Bästa liret på marknaden.


Lätt

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Nä! Gta4 är bäst!!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
barth
Gävle
Här sen Apr 2004
Inlägg: 918



Jag har ett nytt 40Gb i kartong med fjärr och 2 st, spel till salu
Spel: NFS Pro street och Uncharted Drakes fortune.

Pris 3400:-

_________________
Patrik barth
996 GT2 RSR
BTG 7:32
www.teamsenapochketchup.com
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1132



http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=47604

Så kan jag köpa ratten billigt av dig sen..

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
Re:

Tobias H skrev:
http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=47604

Så kan jag köpa ratten billigt av dig sen..


nja den skulle jag nog behålla isåfall Men han vill ju inte skicka den..

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851


Trådstartare
Re:

barth skrev:
Jag har ett nytt 40Gb i kartong med fjärr och 2 st, spel till salu
Spel: NFS Pro street och Uncharted Drakes fortune.

Pris 3400:-


hmm + frakt?
Bara en handkontroll?

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
barth
Gävle
Här sen Apr 2004
Inlägg: 918



Re:

Miataninja skrev:
barth skrev:
Jag har ett nytt 40Gb i kartong med fjärr och 2 st, spel till salu
Spel: NFS Pro street och Uncharted Drakes fortune.

Pris 3400:-


hmm + frakt?
Bara en handkontroll?


Ja det är en handkontroll i lådan + frakt

_________________
Patrik barth
996 GT2 RSR
BTG 7:32
www.teamsenapochketchup.com
Citera
SÄLJES
K: Playstation 3 helst 60 GB
1411 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande