|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

26 Maj 2008 20:00
K: Racevippor till bmw
Är ute efter race vippor till min m20 motor!
säg gärna till om ni vet någon som har!
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373

28 Maj 2008 16:09
Köp BMW original, det är nästan det enda som går att få tag på och de är bättre än Phebe. Vi byter till det i vår M20 långlopps motor.
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

28 Maj 2008 18:05
De håller inte till 800hk o varva 8500
_________________ Johan Magnusson
|
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373

29 Maj 2008 12:22
Nej det gör det nog inte
Phebe håller inte för 240hk och 7000 varv
|
Avatar
Boden
Här sen Okt 2005
Inlägg: 226

29 Maj 2008 16:43
Har inte nuke performance vippor till M20? har för mig att billet också gör det?
Annars hör med ppf dom kan garanterat fixa!
_________________ Fredrik Östman
E34 M54 Turbo
E39 528i Turbo SFRO
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

29 Maj 2008 18:59
Re:
| Avatar skrev: | Har inte nuke performance vippor till M20? har för mig att billet också gör det?
Annars hör med ppf dom kan garanterat fixa! |
Ja har pratat med han som tillverka dom o han gör nog inga detta år
o ppf har ja pratat med går inte att få tag i
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
Avatar
Boden
Här sen Okt 2005
Inlägg: 226

29 Maj 2008 19:41
Nä fan va surt, kanske får söka vidare i tyskland eller nått då?
_________________ Fredrik Östman
E34 M54 Turbo
E39 528i Turbo SFRO
|
Persson
En låda
Här sen Nov 2006
Inlägg: 41

30 Maj 2008 06:30
låter ju som om det är rätt omöjligt om inte ens ppf kan fixa hem
m50 löser dock problemet  men det är inte lika brutalt iofs.
_________________ Niklas Persson
|
Johan Friman
Kågeröd
Här sen Sep 2005
Inlägg: 256

30 Maj 2008 14:09
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

30 Maj 2008 18:13
Va heter vioopr på engelska står helt stilla hittar dom inte på sidan?
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
perf
Gävle
Här sen Dec 2006
Inlägg: 91

30 Maj 2008 20:27
Rockers, har jag för mig.
_________________ Per Forsgren
BMW 135i -07
BMW 320d Touring -09
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

31 Maj 2008 09:01
Re:
| perf skrev: | | Rockers, har jag för mig. |
Måste va fel för söker man på de så hittar de inga,
eller så har dom inga?
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
24-Seven
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897

31 Maj 2008 09:35
_________________ Martin Viding
Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace
Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion)
Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00
BMW 116d -11
|
MartinSkarin
Värnamo
Här sen Sep 2005
Inlägg: 68

31 Maj 2008 12:01
Kolla med PSA Engineering de tillverkar sådana..
www.psa.se
|
Stingray
Stockholm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1447

01 Jun 2008 14:57
sök på "VAC-PRA-M20" på vac motorsport.. $1800 dock
heter billet rocker arms på engelska..
_________________ //Björn Strömberg
BMW Abuser
|
Avatar
Boden
Här sen Okt 2005
Inlägg: 226

24 Jun 2008 16:57
_________________ Fredrik Östman
E34 M54 Turbo
E39 528i Turbo SFRO
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

25 Jun 2008 15:37
Re:
finns inga vippor där? bara fjärdrar!
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
Avatar
Boden
Här sen Okt 2005
Inlägg: 226

25 Jun 2008 18:43
oj ja jävlar! Fan hade brott när jag läste, ursäkta!
_________________ Fredrik Östman
E34 M54 Turbo
E39 528i Turbo SFRO
|
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004
Inlägg: 3487

25 Jun 2008 19:39
Köp inte nuke vipporna som ppf säljer.
De funkar inte, klackarna går ner sig och även kammen
|
Ondketchup
Gnosjö
Här sen Maj 2007
Inlägg: 71
Trådstartare

25 Jun 2008 19:55
Re:
| Krille_hlm skrev: | Köp inte nuke vipporna som ppf säljer.
De funkar inte, klackarna går ner sig och även kammen  |
ofaan där ser man då skall ja inte göra de!
Då är de bara frågan vilka skall man ha???? ingen här som kör med race vippor??
/Johan
_________________ Johan Magnusson
|
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848

25 Jun 2008 20:02
var det den nya typen av vippor som åt kammen? De körde ju ett set med testvippor som åt kamen men de nya skall tydligen vara bättre.
_________________ /Andreas Karlsson
Camaro V8TC
|
|