| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD
|
1124 besök totalt |
|
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD
Jag säljer min racing overall som är 1 år gammal men producerad tidigare. Också mitt underställ som är 1 år gammalt. overall, 3-lagers, FIA godkänd, OMP, Blå/vit, Strl 56 (200 cm+), jag är 180 cm och det har funkat bra=stor mage, tillverkningsår 2003. Polotröja, FIA godkänd, Sparco, cremefärgad, Strl XL (190 cm) Underbyxor, FIA godkänad, Sparco, cremefärgade, Strl XL (190 cm) Alla 3 säljes för 2000 kr. OBS! Givetvis helt och rent. [/list]
_________________ Stefan Hasselgren |
||
|
Re:
Nä, han har löpt linan ut. Först lättning av bil sedan joggingspåret
|
||
|
Re:
Libell har rätt, vi kunde vara 2 i overallen numera (vilket iochförsig kunde har varit trevligt beroende på vem det var). Fick fatt i en annan nu som bättre passade min lekamen. 40 kg på kroppen har gjort materialet ett nummer för stort.... _________________ Stefan Hasselgren |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD
|
1124 besök totalt |
