|
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049
Trådstartare

02 Jun 2008 20:08
Senast ändrad av Folxam, 05 Jun 2008 11:50, ändrad totalt 2 gånger
S: BBS RS001 SÅLDA
Tack för visat intresse!
Fälgarna är nu sålda.
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
|
krillian
eslöv.
Här sen Dec 2005
Inlägg: 150

02 Jun 2008 20:58
fyfan.. du dom skulle ha suttit som ett smäck på min e30..
Vad tror du frakten hade kostat om man ska få de skickat?
du kan få PM:a
Mvh / Kristian
_________________ Kristian Svendsen
|
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461

02 Jun 2008 21:15
grymt bra pris!
_________________ /// Jörgen Andersson
070-400 00 80
|
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31

02 Jun 2008 23:23
är dessa denna bbs modell med utbytbar fälgring! måste fråga även om det kan ses som okunskap
nån viktuppgift på dessa med eller utan däck,, på ett ungefär iaf?
_________________ Jens Granberg
|
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049
Trådstartare

03 Jun 2008 13:13
De är tredelade splitfälgar, alltså centrum med två utbytbara rims.
Jag är osäker på vikten, men de är lätta.
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator

03 Jun 2008 13:25
Får det verkligen plats med 17" breda fälgar på en E30
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049
Trådstartare

03 Jun 2008 17:04
nja det ska ju vara tyskstuk ju
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

03 Jun 2008 17:30
sugen sugen
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

03 Jun 2008 20:50
Hur stort är navhålet, frågas kom!
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049
Trådstartare

03 Jun 2008 21:13
57,1 mm, över och ut.
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

03 Jun 2008 21:17
samma som i mina compomotive med andra ord, nice
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890

04 Jun 2008 00:47
_________________ Anders Franzén
320i Coupé -80 Hennarot
|
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681

04 Jun 2008 16:35
Du har PM
|
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 8008

04 Jun 2008 18:59
Du har ett PM till!!!!
_________________ Jocke Hellqvist.
|
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284

04 Jun 2008 23:19
och ännu ett pm!
_________________ Erik Wedlund
Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
|
|