Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
629 besök totalt |
autosport international-mässa i birmingham.
jag och ett par kompisar tänkta dra till nec i birmingham och :woot: ![]() några fler som vill hänga på?. vi tänkte åka med ryanair till stanstead och sedan hyrbil vidare (ca 20-30mil). avresa den 7/1 16:05 och hemresa den 10/1 12:30. flygbiljetten kostar 727:- (TOR) om man bokar nu. hyrbil mellanklass ca 400:-/skalle om man är 4st i bilen. inträde mässan (tors och fredag och det är bara trade dessa dagar)kostar 42-62£ för 2 dagar. kostnad för hotell eller b&b vet jag inte riktigt, men det går väl att ta reda på. kanske gripenland kan ge mig en hjälpande hand ![]() kolla in på mässan här: http://www.autosport-international.c _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Visst kan jag det!
![]() ![]() ![]() Ryan Air har hyggliga priser men även Brittish airways kan vara billigt. 1000kr tur och retur GBG-Birmingham har jag betalat. När jag har bott på B&B har det kostat kring 30£ natten. Jag ska kolla om det går att hitta billigare. Jag flyttar hem om en och en halv vecka så jag ska försöka vara snabb med "marknadsundersökningen" _________________ //Mattias Gripenland |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
629 besök totalt |