| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Alfa Romeo V6 motor
|
1795 besök totalt |
|
Jag har en Alfa Romeo V6 3,0 liter motor som står i garaget och tar plats. Motorn är ändrat med oljetråg ock pickup från en GTV och kan monteras på längden för bakhjulsdrivet. Motorn är komplett med insug och alla boxar och kablar. Har även en Ford typ9 växellåda med mall för adapter. pris Motor: 3500 växellåda: 800 eller båda för 4000 Finns i Landskrona (nästan) bo.artved@gmail.com eller +4520862228 _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
|
Motorn är från en 164, men om inte jag minns fel är det svänghjulet som är största skillnaden, olje tråget och pickupp är redan ändrat.
om jag minns fel kommer säkert en alfaholiker och rätter till det inom kort
_________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
|
Re:
Sitter inte fördelaren på kammen med? Pekandes bakåt vid en längsmontering. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Motorn har ca 180 hästar.
Lådan är från en Sierra och för långsmontering. ok jo, Fördelaren sittar bak på motorn när den monteras på långs. Mvh Bo _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
![]() |
SÄLJES
|
1795 besök totalt |