Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7380 besök totalt |
Re:
Uppdaterar med lite bilder från senaste ringenveckan. Nya cup-skivor har monterats och porschegarantin har förlängts. I övrigt inga ändringar. Bara tankat och kört en massa. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
VAd skönt det låter. Det kanske man skulle prova! ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Det var faktiskt lite det som var meningen när jag köpte denna. Någonstans på vägen med M3:an tröttnade jag på att byta ut halva bilen, regbesiktiga etc. Mer bilder från ringenveckan av blandad karaktär kommer under kvällen. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
Du ska se att någonstans på vägen med Porschen kommer du att få upp aptitien på modifieringar igen ![]() orginal är öken ![]() ![]() ![]() _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Re:
Jag skall överväga att börja modda igen den dagen jag är under 7.56 Sport Auto-varv. ![]() Tills dess lägger jag pengarna på årskort, soppa och förarutbildning. ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7380 besök totalt |