Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: TURBO Grenrör M3 e30
1 besök senaste veckan (1336 totalt)
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
K: TURBO Grenrör m3 e30

Topp monterad turbo helst t3 fläns

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
jol
Luleå
Här sen Apr 2005
Inlägg: 403



Re: K: TURBO Grenrör m3 e30

pm:a Ajden

_________________
Peter Strandberg
Alfa Kombi
Citera
Ajden
Klippan
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2376



M3 e30 har tyvärr ingen jigg för något sånt och det är lite för trångt att våga bygga på distans.

Men hade det varit en vanlig e30 med m20 motor så skulle jag kunna fixa ett extra nu när jag bygger ett sånt nästa vecka.
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
ingen som har?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
hallå?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator


_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
per_cooper
Bergeforsen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1214



Kan du fixa etrt kort på utrymmet för grenröret så kan jag kolla om det finns möjlighet för mig att bygga ett rör på distans om du har möjlighet att punkta ihop flänsarna där du vill ha dom.
Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499



Det är skittrångt med utrymmet på en m3 e30 med s14 maskin. Detta pga väldigt bred topp och att motorn lutar väldigt mycket. Skulle nog inte våga mig på att bygga ett grenrör utan att ha en bil att testa på.

_________________
Jonas Edling
Citera
Ajden
Klippan
Här sen Sep 2004
Inlägg: 2376



Re:

per_cooper skrev:
Kan du fixa etrt kort på utrymmet för grenröret så kan jag kolla om det finns möjlighet för mig att bygga ett rör på distans om du har möjlighet att punkta ihop flänsarna där du vill ha dom.



Fel användare igen

Var jag som skrev tidigare.


M3Jonas skrev:
Det är skittrångt med utrymmet på en m3 e30 med s14 maskin. Detta pga väldigt bred topp och att motorn lutar väldigt mycket. Skulle nog inte våga mig på att bygga ett grenrör utan att ha en bil att testa på.


Typiskt.
Citera
Christopher Thunman
Trosa
Här sen Apr 2004
Inlägg: 81



Jag har ett grenrör som passar till M3 E30. Detta är ett grenrör byggt av Lotec till deras version av m3e30 turbo i slutet av 80-talet. Uttag för extern wg är gjord.

Dock är detta inte toppmonterad men du kan få det för 2 000 kr.

MVH

Christopher

_________________


Nuvarande:
Volvo S60R (370 hk)
Tidigare:
327 -89 TURBO (750 hk)
M3 -88 TURBO (450 hk)
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461


Trådstartare
Re:

Christopher Thunman skrev:
Jag har ett grenrör som passar till M3 E30. Detta är ett grenrör byggt av Lotec till deras version av m3e30 turbo i slutet av 80-talet. Uttag för extern wg är gjord.

Dock är detta inte toppmonterad men du kan få det för 2 000 kr.

MVH

Christopher


Maila en massa bilder o mått på det

j_m_a@telia.com

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
SÄLJES
K: TURBO Grenrör M3 e30
1 besök senaste veckan (1336 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande