| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Förådsrensning - motorer, ic, grenrör, solex m.m
|
969 besök totalt |
|
Måste göra lite platts i föråden så jag säljer en hel del grejer där billigt och tycker ni inte det är billigt så ge ett bud. Motorer: Två volvo 5or en turbo och en sug. Säljes i delar ge ett bud på vad ni ska ha så plockar jag lös det. blocket är tyvär sprucket på turbomotorn. Sugmotorn fast med turbo toppen liggandes uppe på. Pris: bud på det ni ska ha.
Turbo motorn, med insug, fuelrail och kabelstam. Pris: bud på det ni ska ha.
En fiat Croma motor utan vevaxel. Säljes hel eller i delar. Pris bud på det ni ska ha.
En BMC E-serie motor med låda, 1,5L och överliggande kam, 85 hk, funkade när den togs ur bilen. Lämplig till kroskart bygge, Pris: 1000kr
Blandat: Solex 40 förgasare med rostfria fullradie trattar. Pris 1200kr, 1400kr med trattsockarna.
Grenrör för montera turbon nedåt i 240/740 nygjort säljes på grund av att han som bestälde det skulle inte ha det. Pris: 2800kr vanliga fall tar jag 3500kr
Intercolers: Vill ni ha andra gavlar på dom så kan jag fixa det för lite extra. Tror det är en SAAB ic celpaketet är 380x550X30 pris: 300kr
Lastbils intercoolers. Första har anslutningar på sidan och måtten 695x240x60 är bara att svetsa dit lock på balvarna så är det en klar ic. Pris 300kr
Andra har måtten 695x340x60 pris: 200kr
En liten ic måtten är med på bilden. pris 100kr
Det var väll det jag kom på och tycker ni det är dyrt ge ett bud, jag är inte omöjlig. Grejerna finns i Sundsvall och mig når ni på 070-2581705 eller 060-565590 eller pm & ajden83@hotbrev.com |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
969 besök totalt |