| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!
|
1316 besök totalt |
|
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!
Säljer min hjälm pågrund av att den passa inte mitt feta huvud ricktigt .. Storleken är M (55 - 56 cm) Har även köpt till en annan solskärm (pris: 329kr) och hjälmen kosta 1100kr ny. Väger endast 750gram!. Godkänd för nationellt tävlande i Rally, Rallycross, Racing och Folkrace i Sverige. Bekväm och komfortabel hjälm i svart färg. Mycket prisvärd! Pris 800kr (Köpare står för frakten)
Det lila vesiret är röktonat.
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!
|
1316 besök totalt |

