Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Termostathus Starlet -84
342 besök totalt
KWracing
Torsby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 47


Trådstartare
K: Termostathus Starlet -84

Efter en mindre olycka med det förra termostathuset idag så är jag nu på jakt efter ett nytt.
Det är en Toyota Starlet -84 RWD, det är ingen som har en sådan liggandes?



Ha' det bra!
/Karl Wikander

_________________
Karl Wikander
Citera
SÄLJES
K: Termostathus Starlet -84
342 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande