Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Tips Escortbygge!
1648 besök totalt
Megablade
Åsensbruk
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1047


Trådstartare

_________________
Johan Liedholm
Ford Fiesta -06
VW ID3
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312



Jag va på väg och köpa denna escort men så hittade jag den andra..
Men det värkar vara en seriös kille som säljer den.
ny fin bur till med!

så helt klart ett prisvärt bygge!!

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
Megablade
Åsensbruk
Här sen Jun 2004
Inlägg: 1047


Trådstartare
Jag känner Peringe lite sedan tiden jag åkte rally. Han har byggt flera fina bilar och han är en reko kille. thumbs up

_________________
Johan Liedholm
Ford Fiesta -06
VW ID3
Citera
GtiR oscar
Göteborg
Här sen Jun 2004
Inlägg: 135



Vet inte om jag kan hålla med på "Ny fin bur" direkt... Eller är det en synvilla ?



Svetsen däruppe... Är det en skarv nedanför ? Är det deformeringar nedanför "skarven" ?

_________________
Oscar Lindengren

Volvo 242DL ( snart 242 T6 )
Nissan Sunny Gti-R
Honda CBR954RR
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

GtiR oscar skrev:
Vet inte om jag kan hålla med på "Ny fin bur" direkt... Eller är det en synvilla ?

Svetsen däruppe... Är det en skarv nedanför ? Är det deformeringar nedanför "skarven" ?


I annonsen:

bur finns till(obs ej den på bilden.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

GtiR oscar skrev:
Vet inte om jag kan hålla med på "Ny fin bur" direkt... Eller är det en synvilla ?

[img]burbild[/img]

Svetsen däruppe... Är det en skarv nedanför ? Är det deformeringar nedanför "skarven" ?


Blockettexten skrev:

Ford Escort mk2,
Avstannat projekt.
ränsad kaross,undredsmassa bortagen,
mycke fräch kaross,nya skärmar och ny front,ny sats Skärmbreddare,bakspoiler,lampor rutor,m.m finns,
Ny fyrlänksats kpl med uniball och stag.
Nya Stötdämpar torn.
Sierra motor och låda finns med
bur finns till(obs ej den på bilden.


Rackarns, glömde en smiley eller två

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
GtiR oscar
Göteborg
Här sen Jun 2004
Inlägg: 135



Hihi... Så bra

_________________
Oscar Lindengren

Volvo 242DL ( snart 242 T6 )
Nissan Sunny Gti-R
Honda CBR954RR
Citera
SÄLJES
S: Tips Escortbygge!
1648 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande