| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Rikta fälgar i göteborg?
|
2 besök senaste veckan (7592 totalt) |
|
Rikta fälgar i göteborg?
Jag har två fälgar som inte är helt runda. Finns det någon i göteborgstrakten som riktar fälgar? Fälgfixarn gör tydligen inte detta för tillfället enligt deras hemsida. http://www.falgfixarn.se/ _________________ /Martin Görander PCS 2424B |
||||
|
Mölndals Däckservice ombesörjer detta men de skickar iväg de söderöver så det går inte på direkten. Har man inte bråttom så vet jag att det var bra pris när jag lämnade bort en fälg med däck. Han löser säkert express vid behov också.
Förövrigt är det ett bra ställe med bra service _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
|
om du kan tänka dig att ta en tur ut på landet finns Frändefors Mekaniska strax norr om Vänersborg.
Jag har själv fått hjälp där med riktning av en transportskadad fälg, blev konon. _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Här finns det en i Borås (Rångedala): http://www.falgoplatdoktorn.se/
_________________ Kent Ohlsson |
||||
|
Re:
Tack för alla tips!
Ja tack. Kolla gärna upp vem det är. mvh _________________ /Martin Görander PCS 2424B |
||||
|
Jag har nu kollat upp vem detta kan vara och hur man får tag på mannen.
Min kompis som jag förmodade skulle sitta inne med denna infon hade inte den blekaste... MEN! Han kom ihåg vart han besökte honom. Så han ordnade en satelitbild. Bilden föreställer Gamlestadsvägen mellan stora rondellerna och den lilla rondellen där "Augusts mackor" ligger. Man kan se Marieholmsgatan till vänster i bild.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
Re:
Det blir perfekt! 75 meter hemifrån _________________ /Martin Görander PCS 2424B |
||||
|
Re:
Någon som vet något om denna firma? Har varit i kontakt med Mattias, och jag kommer ev att lämna in fälgar för breddning där. Bra eller dåligt? _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
|
någon som har lämnat in många fälgar någonstans på rikt och fått bra pris!?
Jag har väl nånstans mellan 20-30 fälgar tror jag som behöver "massage"
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
|
Re:
Det slutade med att jag lämnade mina fälgar där. Han lät mest seriös av dom jag ringde och pratade med. _________________ /Martin Görander PCS 2424B |
||||
|
Låter bra
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Rikta fälgar i göteborg?
|
2 besök senaste veckan (7592 totalt) |