Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*
1392 besök totalt
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*

oanvänt.
Scorpion avgassystem STW-M3 inkl rör mellan kat och ljuddämpare.
Köpt av Koed i danmark genom Spets Motorsport för ett par år sedan.
Är egentligen till en E30 320-325 men jag köpte det till min 318is ändå, det är en hel del jobb innan det passar en 318is därav försäljningen.









https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=&boksid=4428& . . . .

Säljes för 2400 exkl ev frakt.
Kan tas med till BMW träffen i Tierp på lördag, till Stockholm helgen 5 juli.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Upp, ingen som är sugen??

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
thumbs up

Sista chansen. Annars åker det på min 318is under semestern i varje fall.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
jpbrollan
Gävle
Här sen Sep 2007
Inlägg: 13



Jo sugen är jag, men har inte planerad in avgas i budget just nu...

kan bjuda 1500:- & så slipper du ju strula med frakt

//Jonas

_________________
Jonas Pettersson
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
2200 kr, lägre än så går jag inte.
Det är aldrig monterat så allt är i nyskick.

Nästa vecka åker det på min bil om du inte skall ha det eftersom jag börjar min semester då och får lite tid i garaget igen.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
jpbrollan
Gävle
Här sen Sep 2007
Inlägg: 13



Re:

Stoltan skrev:
2200 kr, lägre än så går jag inte.
Det är aldrig monterat så allt är i nyskick.

Nästa vecka åker det på min bil om du inte skall ha det eftersom jag börjar min semester då och får lite tid i garaget igen.

Jag avstår!
//Jonas

_________________
Jonas Pettersson
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 554



om du vill får du gärna kolla om det är en fullflödesdämpare. Ser ut som rören går in i dämparen på höger sida och ut på vänster, kanske är några kammare i stället för två perforeraderör rakt igenom dämparen.

/Magnus

_________________
Magnus Lidholm
Citera
Stoltan
Gävle
Här sen Sep 2004
Inlägg: 382


Trådstartare
Re:

Magnus Lidholm skrev:
om du vill får du gärna kolla om det är en fullflödesdämpare. Ser ut som rören går in i dämparen på höger sida och ut på vänster, kanske är några kammare i stället för två perforeraderör rakt igenom dämparen.

/Magnus


Det är fullflödes. Rören går diagonalt genom dämparen.

Avgassystemet är ej längre till salu då det sitter på min is nu.

_________________
Niclas Stolt
Banbil: BMW 318IS -90 *såld*
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 554



Re:

Stoltan skrev:
Magnus Lidholm skrev:
om du vill får du gärna kolla om det är en fullflödesdämpare. Ser ut som rören går in i dämparen på höger sida och ut på vänster, kanske är några kammare i stället för två perforeraderör rakt igenom dämparen.

/Magnus


Det är fullflödes. Rören går diagonalt genom dämparen.

Avgassystemet är ej längre till salu då det sitter på min is nu.


ok, tack ändå för att du kollade

_________________
Magnus Lidholm
Citera
SÄLJES
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*
1392 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande