| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stående pedalställ ala Gockis
|
1193 besök totalt |
|
S: Stående pedalställ ala Gockis
Hej, tänkte sälja pedalstället jag köpt här via rejsa gjort av "gockis" pga tappat intresse Det är i perfekt skick, aldrig ens haft det utomhus efter uppackning utan det har stått i bokhyllan Kan skickas via post/bussgods mot förskottsbetalning. Annars hämtas i Gävle. Nås lättast via mail: o.leffler@gmail.com Alternativt via mobil: 073-6167695 Pris 3400:- vid hämtning i Gävle, 3500:- vid skickning. Mvh, otto Leffler Gävle o.leffler@gmail.com Uppdatering: Pedalstället är SÅLT! _________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20a2 |
|
Upp! Efter mycket om och men är det fortfarande kvar ...
För att utöka infon lite: Mitt är INTE lackat svart, det är inte mitt ställ på bilderna men ett likadant fast olackat. Cylindrarna är 0,7 till broms och 0,625 till koppling. Märke = Wilwood //otto _________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20a2 |
![]() |
SÄLJES
S: Stående pedalställ ala Gockis
|
1193 besök totalt |
