Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Garagerens
2239 besök totalt
greendevil
Stockholm
Här sen Apr 2007
Inlägg: 20


Trådstartare
S:Garagerens

Dags o rensa lite i garaget har lite delar ja vill bli av med.

Aluminium fuelcell 27L - 500kr
Volvo 240 instrumentbräda bara brädan inget handsfack och mätarhus - 300kr
Volvo 240 Automat kylare - 300kr
Volvo 940 Insug - 250kr
Liten Alu ic från nån saab - 350kr
2st Volvo 240 GLT Insug (Svanhals) - 300kr/st
Toyota 4 alu fälgar 185/60R13 Bra däck 4 bultat - 500kr
2st MH Racemaster 10,5tums dot märkta slicks gamla men duger för busåka bud?
Intercooler från nya VW Passat Tdi spricka i plasten inge fel i övrigt bud?
3 tums slutljuddämpare med 4 tums utblås simons - 400kr
3 tums mitt ljuddämpare simons rund - 150kr
Vita blinkers 240 81 och nyare - bud?
Hållare för 3 extra mätare volvo 240 - Bud?
240 GLT Front Näbbhuv och grill bra skick - Bud?
940 Turbo Grenrör 2st småsprickor - Bud?
Triggerhjul 38-2 Volvo helt nytt - Bud?


Bilder på allt kan ordnas utan problem

Priserna kan diskuteras

Delarna finns i Huddinge/Stockholm

Mail: greendevil@live.se

Nås på 0704528581

/Thomas

_________________
Thomas Rahm

Volvo 245 V8 nya planer på gång
Citera
greendevil
Stockholm
Här sen Apr 2007
Inlägg: 20


Trådstartare
Uppdaterad.

_________________
Thomas Rahm

Volvo 245 V8 nya planer på gång
Citera
Jonas Jonsson
Vallentuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 1998



Mått på stora alu fuelcellen? Riktpris?

_________________
Jonas Jonsson

"Kör mest men inte snabbast"

Kommentera gärna
Citera
LuddeR
Täby/Sthlm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1622



jag vill ha 16vtoppen.

är den sprickfri, jag menar att om man köper den och provtrycker den så den inte läcker?

_________________
// Ludde R
Ludde Rosten.

Hellre Nürburgring än vigselring
Citera
greendevil
Stockholm
Här sen Apr 2007
Inlägg: 20


Trådstartare
Re:

LuddeR skrev:
jag vill ha 16vtoppen.

är den sprickfri, jag menar att om man köper den och provtrycker den så den inte läcker?


Tja.

Ja den ska vara sprickfri har ej provtryckt den själv men han jag köpte den av ska ha gjort det.

Han skulle bygga om den för större ventiler osv men ändrade sig och sålde den istället.

Mvh

_________________
Thomas Rahm

Volvo 245 V8 nya planer på gång
Citera
LuddeR
Täby/Sthlm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1622



jag tar isf den toppen, om det är ok att lämna tillbaka den om den är sprucken?

_________________
// Ludde R
Ludde Rosten.

Hellre Nürburgring än vigselring
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



Re: S:Garagerens

greendevil skrev:

3 tums slutljuddämpare med 4 tums utblås simons - 400kr


hur gammal är den? Mått? har du någon bild?

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
greendevil
Stockholm
Här sen Apr 2007
Inlägg: 20


Trådstartare
Lite mer delar till salu

_________________
Thomas Rahm

Volvo 245 V8 nya planer på gång
Citera
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246



Mått på 27L fuelcell?

_________________
Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
Citera
SÄLJES
S:Garagerens
2239 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande