| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Garagerens
|
2239 besök totalt |
|
S:Garagerens
Dags o rensa lite i garaget har lite delar ja vill bli av med. Aluminium fuelcell 27L - 500kr Volvo 240 instrumentbräda bara brädan inget handsfack och mätarhus - 300kr Volvo 240 Automat kylare - 300kr Volvo 940 Insug - 250kr Liten Alu ic från nån saab - 350kr 2st Volvo 240 GLT Insug (Svanhals) - 300kr/st Toyota 4 alu fälgar 185/60R13 Bra däck 4 bultat - 500kr 2st MH Racemaster 10,5tums dot märkta slicks gamla men duger för busåka bud? Intercooler från nya VW Passat Tdi spricka i plasten inge fel i övrigt bud? 3 tums slutljuddämpare med 4 tums utblås simons - 400kr 3 tums mitt ljuddämpare simons rund - 150kr Vita blinkers 240 81 och nyare - bud? Hållare för 3 extra mätare volvo 240 - Bud? 240 GLT Front Näbbhuv och grill bra skick - Bud? 940 Turbo Grenrör 2st småsprickor - Bud? Triggerhjul 38-2 Volvo helt nytt - Bud? Bilder på allt kan ordnas utan problem Priserna kan diskuteras Delarna finns i Huddinge/Stockholm Mail: greendevil@live.se Nås på 0704528581 /Thomas _________________ Thomas Rahm Volvo 245 V8 nya planer på gång |
||
|
Re:
Tja. Ja den ska vara sprickfri har ej provtryckt den själv men han jag köpte den av ska ha gjort det. Han skulle bygga om den för större ventiler osv men ändrade sig och sålde den istället. Mvh _________________ Thomas Rahm Volvo 245 V8 nya planer på gång |
||
![]() |
SÄLJES
S:Garagerens
|
2239 besök totalt |

