Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1471 besök totalt |
uråsa!! småland
Växjö Racing Club Anordnar "Bilsport Superstage" Söndagen 12/10 Med tidtagning. Utlottning av en åktur med Robin Sandberg i sin Saab 93T Rally Etanol Burnoutshow av Blekinge Street Cars Plats: Uråsa Flygfält Ligger mellan Ingelstad och Väckelsång. Kör mot Tingsryd från Växjö. Tid: 09,00 - 17,00 Inträde: 50:- Publik 150:- Körande _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
|
||||
http://www.vaxjosr.com Så brukar det stå lite i forumet
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Dom verkade ju va mindre seriösa. Åka runt å "börna" och köra 402m, då är det ju ingen idé att åka dit. ![]() |
||||
HAHAHAHA börnutsjow impar kanske på någon (under 15) ![]() men någon rattlåsrace skulle dom inte ha vad jag förstod.. ![]() så du får väl komma och visa dom hur fort det går att köra en bil i en konbana ![]() ![]() ![]() _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
*minnesanteckning går alltid till ett fastläge på dämparna och justera därifrån tro inte att du vet vad du är på för inställning och börja skruva.. kan bli konstigt då*
![]() 110sek nånstans hamnade jag på. Däcksval: Agi "Sport" fram och några Sawa däck bak.. fina grejjor jag kör på.. antingen hade däcken mycket stabilar stommar eller så kasar dom hällre än kränger.. ![]() Nu är däcken defenitivt inget att spara på så nu har jag lediga fälgar till R-däck till våren ![]() Bästa normala bil var en RS4 a på 99 sek var det sista jag hörde. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
99sekunder??? sist jag va där så körde jag på 1.27 dvs 87sekunder.
Va det nån som körde snabbare än 99sek med en onormal bil? ![]() |
||||
Jag har inte kört banan innan men jag tyckte jag hörde någon som sa att den var lite ändrad..
Snabbast för onormala bilar var en etanol-rally-saab på skurna slicks. Kommer inte ihåg några tider ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1471 besök totalt |