| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bortskänkes: 5papp-bil Mazda 626 2.2 -90
|
2379 besök totalt |
|
Mazda 626 2.2 -90 (bilden tagen före 5papp...) Ett objekt med rutin och viss framgång i 5papp (8e plats och 3dje snabbaste varvtid) https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Går fortfarande fint Kända fel: Framdäcken slut (cordan tittar fram) Generatorrem och servorem saknas Bakre dämpare saknas Bromsarna bak dåliga Rostig Bortskänkes mot avhämtning Finns i Uppsala _________________ Johan Lekås |
||
|
Re:
Njae, allt är ju relativt, men jag gav upp på den när jag fick den här listan från Bilprovningen: 1 Lös infästning krängare fram 2 bromsok bak läckage 3 avgasrening avdunstning fungerar ej 4 stomme sidobalk rostskadad 5 golv fram rostskadat 6 Avgassystem läckage 7 parkeringsbroms kort rörelsereserv OT: Du kör 250 racer va? Gustav ohlander är min brorsa så vi har nog setts på Sviestad eller så mvh Johan _________________ Johan Lekås |
||
|
Tyckte ansiktet såg rätt bekant ut
Så vi har nog setts.
Tyvärr ingen 250 längre saknar det som fan Får se om det blir någon comeback i sommar på hyrd/lånad hoj.
Ska till uppsala om ett tag, om du inte blivit av med den då, så slår jag en signal
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
![]() |
SÄLJES
|
2379 besök totalt |