| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Lancer EVOlution 2
|
1372 besök totalt |
|
Ska sälja bilen pga att jag måste ha kombi. Bilen är en högerstyrd Mitsubishi Lancer Evolution 2 av 1994 årsmodell. Har ägt den i 2 år och aldrig haft några problem med den. Besiktades den 3 Juni med enda "anmärkning" på att spolarvätskan var slut. Skatten betalades *Motor och drivlina -4G63 2.0l 16V DOHC Turbo -FMIC -IC-spray (munstycke behövs) -Fulltime 4WD -Gizzmochip -HKS Hardpipekit -Öppet luftfilter -Decatpipe (katalysator finns) -3" Catback system -255l Walbropump -Turbotimer -HKS EVC III laddtrycksstyrning *Chassi och kaross -Cusco väghållnignskit (krängningshämmarstag fram och bak) -sänkt (vet ej hur mycket) -Vinge borttagen (medföljer ej) -Evo3 front (läpp finns men är ej monterad) -Evo3 kjolpaket (ej monterad, ej lackerat) -Elhissar runt om -Elspeglar -ACn bör provtryckas och fyllas på för jag har bytt AC-kylare då den förra läckte. -Underredsbehandlad -Svartlackerade intag på motorhuven *Interiört -JVC CD stereo mde MP3 funktion -5.25" högtalare i framdörrarna -6x9" högtalare i hatthyllan -Är förberett för baslåda och slutsteg i skuffen -Laddtrycksmätare i A-stolpen (mätarhållaren har spruckit lite) -Snapoff nav *Övrigt -om man ska höja laddtrycket så bör man byta koppling för laddar man 1.4bar (original 0.7) så slirar den -För att få ett komplett "steg 1" så bör man byta downpipen till en grövre. -Bilen har gått någon runda vintertid men dom gångerna är lätträknade. -Sitter 15" orginalfälgar med M+S däck. Har ni fler frågor så tveka inte att ringa, skicka mail eller PM Fler bilder finns på http://www.garaget.org/?car=47263 fler kan ordnas vid intresse. Priset är satt till 65000. Kan även tänka mig att byta mot en kombi typ 850/v70 t5, 9-5 kombi eller liknande, kom med förslag. Vid byte ligger priset på 75000. mail: markysan@hotmail.com telefon: 0736983765 _________________ Markus Vidman |
![]() |
SÄLJES
|
1372 besök totalt |