Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11016 besök totalt |
Här kommer lite bilder...
Var det nån som fick nån bild på min Monza? ![]() ![]() ![]() ![]() Såg just att Golfarna redan fanns avbildade på nästan samma sätt, nåja: ![]() ![]() Racing! ![]() Eftersom jag körde så får det bli en depåbild på min: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Är det här Clio:n kanske? Tyvärr lite suddig... ![]() _________________ Pelle Lönnborg Chevrolet Monza 1975 ![]() |
||||
|
||||
bilder
Är det någon som fick med en blå gammal gubbvento på bild. ![]() Jag prova lite annat bränsle denna gång. 99oktan Funkar riktigt bra Märks ganska stor skillnad trots att jag kör med orginalmotorn i. Tyvär gav kopplingen upp under sista rundan. Raca på........ ![]() ![]() _________________ Thomas Björk |
||||
Körde 20 min "stumt" med min RX-8 innan banan stängde, kul att det fungerar så bra. Var det någon som knäppte några kort?
/Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
Lugna er lite, det kommer...
Det var premiär där för min del, så jag måste fråga er som är mer vana: Brukar det vara så halt utanför idealspåret i S-et? Jag kom in lite fel ett par gånger och jisses vad bakvagnen ville iväg... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Nu var ju inte jag på plats senast... men, jag tycker alltid att man ser yviga spår och kreativa linjer i esset... ![]() Så lite knepigt/halt kanske det är.just där.. ![]() |
||||
Re:
Det hade väl varit ett stort oljeläckage där i helgen så det är nog en anledning till att det var ruggigt halt. Sen så är det en riktigt lurig kurva att få kläm på. Hade stor respekt för den och det var nog den kurvan jag höll lägst tempo i. _________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||||
Re:
ok det var därför det var så halt... Det spann på alla växlar däroch det har detinte gjort förut. ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Re:
Hade kanske haft lite nytta av den informationen "något" tidigare... Å andra sidan roar det väl alltid någon med lite piruetter ![]() _________________ Stefan Pedersen SUBARU Impreza WRX STi PSE II (MY05) |
||||
![]() Lill-Falken på banpremiär. ![]() ![]() En mattröd Saab. ![]() ![]() Inte mycket kontakt för innerhjulet här inte. ![]() T.o.m. ingen alls för en del. ![]() Som sagt... ![]() Mindre matt röd Saab. ![]() ![]() ![]() Sen kan jag ju inte låta bli att klippa ut och förstora lite... ![]() ![]() Är ni Saabåkare riktigt normala egentligen? ![]() ![]() (Jävla tur att ingen fångat ens egna grimaserande... efter det här får jag väl åka med integral och svart visir...) ![]() ![]() ![]() ![]() Så, slut för ikväll, mer kommer senare. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Hahahaha, jag kan ju bara svara för mig själv i den matta rödbruna saaben: Nej. Undrar om det inte var mot slutet när jag började bli trött, vet att jag en gång i inbromsningen efter rakan innan rondellen såg en fotograf och funderade på om det blev några bra bilder istället för att koncentrera mig på att bromsa/svänga. _________________ Karl Vestgöte |
||||
Re:
![]() ![]() Var lite orolig att han inte tog i nå't, men det ser ju ok ut... ![]() ![]() |
||||
Inga problem Lasse, han skötte sig hyffsat på alla de sätt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mycket Honda nu... Men det är bara för att smöra för arrangörerna, jag lovar. Allt för att de inte skall jaga bort mig ifrån mina fotoplatser ![]() ![]() ![]() 520 my ass... Som den drog ifrån på rakan hoppas jag verkligen att det var mer motor än så. Under början av kvällen passerade han lätt och ledigt, men under mitt sista pass märkte jag att jag nog kunde hänga på, och så fick det bli. Vilt och brett blev det ibland mellan oss två och med den andra E28:an som farthållare. ![]() ![]() Hmmm, high-jackers ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
![]() _________________ Erik Axelsson http://www.garaget.org/?car=52583 Foto: https://picasaweb.google.com/107836393426305227778 |
||||
![]() ![]() Givetvis Rikard. ![]() ![]() ![]() Lite trängsel. ![]() På väg åt lite olika håll ser det ut som. ![]() Åhh, igen ![]() ![]() ![]() Enda, vad jag såg, tjejen på körningen. Meldert, släpa ner Jenny nån gång. ![]() Motljus är jobbigt när man inte fårstår sig på efterbearbetning... ![]() ![]() ![]() Titta, en trehjul(n)ing! ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 11016 besök totalt |