| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 4*100 fälgar till e30 mfl
|
1785 besök totalt |
|
S: 4*100 fälgar till e30 mfl
vågar kalla det för nyskick. finns inga märken alls. däcken är bra. hälften är kvar iaf. 205-55-15. 2 michelin och 2 agi.
ser vettig ut utan kåporna oxå som många vill åka utan.
jag har även en uppsättning fula kapsylfälgar i 14" om någon mot förmodan vill ha dom. kan säga 2500:- är väl rimligt? 0708-767133 jag kan givetvis byta mot roliga grejor som alpinafront, diskreta kjolar som m-tech, zündapp mamba 3vxl fotväxel. edit: glömde pris. _________________ Sammy Lundin |
|
hmm fälgarna hade passat mig som handsken!
dock inte däcken! Du har ingen användning för dem? (jag skall på med r-däck) Du åker inget mot göteborgshållet!`? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
|
tyvärr. men jag kan erbjuda att skicka det med bussgods det kostar 435:- www.bussgods.se
däcken kan jag iofs kränga av till dig. men priset blir inte billigare för det. dock hamnar din frakt på 340:- då istället. _________________ Sammy Lundin |
|
upp. kan släppa en peng vid avhämtning. måste jag skicka så har jag nämligen 8 mil t.o.r till bussgods så då är jag inte så sugen på att krabba med det. =(
gulddimensioner för er som ska ha några banfälgar. _________________ Sammy Lundin |
![]() |
SÄLJES
S: 4*100 fälgar till e30 mfl
|
1785 besök totalt |
