Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 318 is
1497 besök totalt
mangel
Stockholm
Här sen Dec 2003
Inlägg: 92


Trådstartare
S: BMW 318 is

Grannen ska sälja familjens andrabil till förmån för nåt modernare och bad mig lägga ut en trevare.

Svart, 90 el 91. Har gissningsvis gått en del mil. Fungerar bra och är tillförlitlig. Har en del rost som kommer krypande, men inget som besiktningen klagat på.
Har fn körförbud. Ska besiktigas om nån vecka eller två.

Jag gissar att den knappast är överdrivet dyr och sannolikt en riktigt vettigt förstabil för den banbitna.
Står i Stockholm/norrförort.


Intresserade kan pm'a.

_________________
Magnus Lindberg
Italienskt
Citera
mangel
Stockholm
Här sen Dec 2003
Inlägg: 92


Trådstartare
Den har taklucka!

_________________
Magnus Lindberg
Italienskt
Citera
gbr
Örnsköldsvik
Här sen Maj 2007
Inlägg: 36



fixa nå bilder och info pris m.m.

_________________
Per Grafström
Sveriges frächaste 318is?
Citera
rsuris
stockholm
Här sen Jun 2008
Inlägg: 16



318is

jag kan komma och kolla på bilen imorn! Jag bor i åkersberga! Mvh:Rickard 0703840289

_________________
Rickard Sedenberg
Citera
rsuris
stockholm
Här sen Jun 2008
Inlägg: 16



318is

idag söndag alltså!

_________________
Rickard Sedenberg
Citera
Bimmerkid
Stockholm
Här sen Jun 2008
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Du har PM!
Är också intresserad, information, bilder regnummer!

_________________
Per Lamprou
Citera
SÄLJES
S: BMW 318 is
1497 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande