Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Öppen hjälm, strl XS eller S *Hjälm inköpt 25/6*
534 besök totalt
Urban Granberg
Linköping
Här sen Jan 2005
Inlägg: 359


Trådstartare
K: Öppen hjälm, strl XS eller S *Hjälm inköpt 25/6*

Lätt hjälm, märke ej viktigt.

Köpes fort, innan 27/6.

_________________
Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen.
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Kolla biltema eller jula

_________________
Markus Jonsson
Citera
nikke-tribal
Lerum
Här sen Dec 2004
Inlägg: 458



har en ny peltor med intercom liggandes i lerum utanför gbg.... är detta av intresse?

_________________
Niklas johansson
The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D
Citera
Urban Granberg
Linköping
Här sen Jan 2005
Inlägg: 359


Trådstartare
Re:

nikke-tribal skrev:
har en ny peltor med intercom liggandes i lerum utanför gbg.... är detta av intresse?


Det är ju en bit bort, och jag har inte vägarna förbi riktigt. Men var ligger priset ca?

_________________
Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen.
Citera
Urban Granberg
Linköping
Här sen Jan 2005
Inlägg: 359


Trådstartare
Hjälm inköpt.

_________________
Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen.
Citera
SÄLJES
K: Öppen hjälm, strl XS eller S *Hjälm inköpt 25/6*
534 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande