Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Värre belägg till E30.. AKUT !
579 besök totalt
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
K: Värre belägg till E30.. AKUT !

om någon har en uppsättning nya eller lätt beg belägg fram till E30 typ EBC Redstuff/ Yelowstuff, Ferodo DS2500/ DS3000 eller liknande till salu så är jag mycket intresserad !!!

Måste ha beläggen på torsdag !

Eller tipps på var man hittar dessa eller liknande i Motala eller Linköping med omnejd till bra pris uppskattas !!! (EBC beläggen var slut på lager enligt mekonomen och autoexperten)

Ring om ni har något på 073-5981253

Mvh Markus

_________________
Markus Jonsson
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

PEAN Per Stacke lär väl ha nåt på hyllan, http://peansweden.se/
Rejsas egen belägg/bromsleverantör thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Björn.C
Älvängen
Här sen Jul 2007
Inlägg: 42



Instämmer med ovanstående :

Riktigt snabb leverans också.

_________________
Björn Christensson
Opel Calibra -94
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
Det blev tarox racebelägg vi får se hur dom funkar

_________________
Markus Jonsson
Citera
SÄLJES
K: Värre belägg till E30.. AKUT !
579 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande