| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Xenonljus Golf IV R32
|
640 besök totalt |
|
Vild chansning... men det brukar alltid finnas vänliga själar här som har grejer liggandes från något gammalt projekt. Söker 1 st höger original VW Golf Xenonstrålkastare (årsm 2003), eller om någon har ett par till bra pris. Anledningen till att jag letar begagnat är pga V.A.G:s hutlösa priser, och jag har ett stenskott modell månkrater på en av mina strålkastare
Jag vet att det finns på Ebay, men det säljs nästan uteslutande i par, och då är man nästan uppe på det priset jag får ge för en ny lykta (ca 6600kr), och dom som säljer till bra pris vill inte skicka till Sverige Eller vet någon hur man går till väga för att bara byta glaset, som enligt V.A.G inte går...? _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
|
Re: K: Xenonljus Golf IV R32
om det är plast så är en del insatser limmade med lim som släpper efter lite tid i ugnen, om detta stämmer för Golf IV går nog att gräva fram (om nån tex svärtat dem invändigt eller liknande). Hårtork kanske? http://forums.vwvortex.com/zerothrea http://forums.vwvortex.com/zerothrea |
||
|
Tack för länkarna Niklas
. Och jag har även sett på svenska forum att folk har lackat om reflektorbotten, vilket kräver att man har tagit bort glaset...
Ja ja, tack i alla fall, ska läsa lite mer ingående vad det stod i länkarna
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
|
Notera att det inte går att byta glas på Valeo insatser. Funkar bara på TYC och Hella tror jag.
Skräckhistoria från mitt Golfägande: Akta dig för TYC!! Jag fick byta lykta TRE gånger innan den gick genom bes. Den gick helt enkelt inte att justera in! Det samma har tydligen hänt för fler personer. Inte snygg! _________________ Henrik Eriksson Sluta jiddra, börja rejsa! |
||
![]() |
SÄLJES
|
640 besök totalt |