Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (12564 totalt) |
Man kan ju undra hur det gick för älgen. Baken på bilen gled ju ut och sen hörde man en smäll. En ganska öm käke må hon ha fått i vilket fall. Jag som för övrigt alltid trott att man ska styra åt det hållet älgen kommer ifrån, går ju bra att sänga åt andra hållet också! Hursom, mycket imponerad av hur situationen löstes av både förare och kartlsare.
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
Jag tror det blir lätt att man styr åt det hållet älgen inte är just nu, sen kanske den råkar vara där när man är framme vid älgen.. I så snabba situationer är jag tveksam om man hinner övertyga sig själv om att det är en bra ide att sikta på älgen, tror det sitter i ryggraden att man styr bort. _________________ Karl Vestgöte |
||
Det är en Polo ilill grupp N så de för inte så mycket oväsen. Tror inte det är rakskuret i lådan. Mycket bra läsning, där är många sekunder där ![]() _________________ Daniel Steiner |
||
Älgens hjärna är väl inte mycket större än en valnöt. Ett 6-årigt barn kan förstå mentala modeller av verkligheten och det 10-15 år innan hjärnan är helt färdigbildad. Släng dig i vägen älg. ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||
Va fan. Det är ju min kompis och hans bror. Visste inte att de prickat en älg. Kartläsaren heter Stefan ottosson och är lika gammal som mej (22 år). Han som kör heter Patrik ottosson och de är ju bröder. Vet dock inte hur gammal Patrik är men han är äldre iallafall.
Stefan kör också rally fast dock med en Golf 2 i Ekonomi. Har kört service åt han en del. Riktigt duktig på att ratta också ![]() _________________ Mikael Rang Cupra Ateca -20 |
||
nej jag tror inte det är så många som bryr sig om en älg. jag menar, det är ju bara ett djur. Och ett djur som kanske (förmodligen) har spräckt käke och svälts till döds är ju inte lika viktigt som att en bil kommer i mål på lägsta möjliga tid ![]() Att man sen utrycker sig ang älgens instiktiva handlande, som är en del av evolutionen, som dumt (låg IQ) säger mer om IQ på han som sa de än älgen.. ja jag må vara en blödig gnällspik, men nån måtta får de vara _________________ Henrik Frberg M535i |
||
Visserligen ingen älg men väl en hjort (OT?), det verkar som den här chaffisen inte han väja lika snyggt i.a.f.
![]() Körandes på tyska autobahn i 225km/h i en BMW Z4 Cab så dundrar föraren in i en hjort. Hjorten försvinner spårlöst. Föraren stannar och kliar sig i huvudet... Vart tog den vägen??? ![]() ![]() ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||
MM trevligt.. kul att rulla in den på verkstaden och säga "kan ni inte ta och köra en motortvätt på den med" _________________ Henrik Landén Vw caddy tdi 06:a Vw Polo 82:a AKA dödspolon VW jetta mk:1 84:a Renault clio rt 91:a Volvo s40 97:a |
||
|
||
Är inte det en e90/91? _________________ BMW 520i 24v -91 Vinterhäck BMW m535i -87 Renovering |Morgan Wäng |
||
Fii fasen va grisigt.
Så där har jag gjort i lite mer än landsvägsfart. Man får väl inte skriva hastigheten här men det var ett liknande resultat. Thump , STOR fågel borta , undran , sedan kom svaret och det var inte kul att rengöra. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (12564 totalt) |