Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: oljekyl med sandwich till BMW M10/M30 *KÖPT!*
1 besök senaste veckan (1432 totalt)
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
K: oljekyl med sandwich till BMW M10/M30 *KÖPT!*

Jag önskar bli ägare till ett litet oljekyl till min M10 motor.

Jag har ingen aning om det finns eller om liknande anordning från M30 kan passa på M10.

M10 sägs ju vara helt identisk med M30, dock endast med 4 cylindrar.

Det bör ju finnas en sandwich till oljefiltret också.
(Filterförflyttare eller utflyttare med adaptrar för slang på)



_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



passar även från s14. kollar man på realom ser det ut som det ska passa från en m535 e28

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Intressant!

Då är det ett sådant kit jag skall ha med andra ord.

Tack för tipset!

thumbs up

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776



Har en våffla som passar M10 om det är intressant?

_________________
Rikard Ahlin
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Våffla var ett nytt smeknamn på en säkerligen skitbra grej...
Är det samma som det jag kallar "sandwich"?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776



Yep!

Med banjobultar och en oljeslang, hittar ej den andra.



Lägg ett rimligt bud via PM.

_________________
Rikard Ahlin
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Där har vi ju en sådan.
En sådan vill vi ha, iofs gärna med kylare och tillhörande slangar.
Men om inte det går att uppbringa så här på en höft så är ju detta en bra början.

Nu skall jag bara fundera på vad ett bra bud kan vara.

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Tino Carrasco
Ekeby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 242



Satan också! Allt snack om sandwich och våfflor gjorde mig jätte hungrig!!!!

_________________
Tino Carrasco
Ford Capri 2.0 GL 1978
Ford Capri 2.0 GL 1979
Alfa Romeo GT1300 Junior
FIAT 500C Sport Twin Air
Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Ja jag är fortfarande intresserad av ett oljekylkit till min M10.

Rikard : Vad vill du ha för din "våffla"?

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
Då är sandwichen bärgad...

Nu skall jag mecka till lite slangar bara, sen blir det kylning.

thumbs up

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
SÄLJES
K: oljekyl med sandwich till BMW M10/M30 *KÖPT!*
1 besök senaste veckan (1432 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande