Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Enduro eller offroad-hoj
1103 besök totalt
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890


Trådstartare
K: Enduro eller offroad-hoj

Letar som skam efter en lämplig hoj i stil med vad rubriken påskiner.

Det som är av störst intresse är följande ekipage:

Honda XR500 eller XR500R av 80-talsmodell.
Yamaha TT 350 eller TT 600 av sen 80 tal eller tidig 90 talsmodel.
Husqvarna 400TE

Fyrtakt och belysning är kriterier, en hastighetsmätare är ett plus.

Mitt pristak ligger omkring 10.000:-

Skall främst använda hojen till motionsåka i skogen och på oländiga grusvägar.


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
krämbulle
Gästrikland
Här sen Jan 2006
Inlägg: 403



Hej,

Har en XL500S (-79 eller -80 (?)) ståendes som jag vill bli av med om det kan vara av intresse. Genomgången för ett par år sedan pch har sedan gått max ett 50-tal mil. Varl ite tungstartad när jag provade för ett 3-4 år sedan (förgasarjustering).

//Johan

_________________
Johan Israelsson
Opel Speedster #4083
Miljöbil -10
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Citera
SÄLJES
K: Enduro eller offroad-hoj
1103 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande