Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Ginetta G20 -04
3023 besök totalt
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332


Trådstartare
S: Ginetta G20 -04

Ginetta G20 från -04, har gått Ginetta cup i England, 1800 cc Ford Zetec motor, extra fälgar med regndäck. Går riktigt bra. Billig färdig racebil.

Ring Anders Weidow på 0705-831510
Ring eller PM:a inte mig! Jag har bara stått lite på avstånd och sett bilen







http://www.blocket.se/vi/16515684.htm?ca=23_15_s

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332


Trådstartare

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332


Trådstartare
:fly:

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20635



Är det "bara" motorbyte och vagnbok som krävs för att få den startklar i Ginetta Cup (retorisk fråga)?

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Bladh
Hagelstorp
Här sen Jul 2004
Inlägg: 2332


Trådstartare
Helt riktigt.

_________________
Anders Bladh

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
SÄLJES
S: Ginetta G20 -04
3023 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande