| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 3,8l RS vinge
|
1586 besök totalt |
|
Du vet inte hur passformen är?
Skulle vara intresserad av den om jag visste att passformen var väldigt bra... mvh _________________ Jimmy Särås på Stertman Motorsport www.stertman.se Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist. |
||
|
Re:
På min bil tråd har jag vingen på bilen..iofs ligger luckan bara löst ditlagd. (och dåliga bilder så man ser inte så mkt på dom) Det finns inner ram så man kan bulta mot gångjärnen och även annvända orginal lucköppning mekanism. Jag tycker att passformen för luckan passar bra mot karossens lucköppning. (säljer luckan bara för jag har köpt en komplett gt2 karosserisatts av Börge) Kan ta med den till Svenskt Sportvagnsmeeting på Ring Knutstorp _________________ Pelle Persson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Porsche 3,8l RS vinge
|
1586 besök totalt |

