| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*
|
1153 besök totalt |
|
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*
Kronhjul och pinjong med utv 3:25 sittandes i min bil lämpar sig inte riktigt för mitt användande. Vill du byta eller sälja din 3:91 utv så är jag intresserad. _________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||
|
Skall du bara ha drevsats så köp en rostig odiffad klump på skroten från en E34 520 87-89 de har 3:91
Nej, det är sant. Kan rekommendera bilskroten i Växjö, de brukar ha gott om 210 diffar. Inte billigt, men dock _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*
|
1153 besök totalt |
