| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: JVC GR-D728(filmkamera)
|
452 besök totalt |
|
Tänkte kolla intresset för min filmkamera. Det är en JVD GR-D728 som jag använt ytterst sparsamt, max 5 timmar filmat om ens det! Här finns lite info om den: Blixt Nej Laddningsbart batteri medföljer Ja Lagringsmedium Mini DV Skärmstorlek 2,7 Tum Sökare Elektronisk (EVF) , optisk , Skärm (LCD/OLED) Vridbar skärm Ja Firewire/DV/iLink in Nej Firewire/DV/iLink ut Ja HDMI Nej Hörlursutgång Nej Komposit in Nej Komposit ut Ja Ljudingång Nej Ljudutgång Ja S-video in Nej S-video ut Ja USB Ja Bildegenskaper Bildförhållande 16:9 Bildsensorstorlek (1/x) 6 tum Bildstabilisator Ja Digital zoom 800 ggr Effektivt antal pixlar 0.8 megapixlar Klarar HD-Video Nej optisk zoom 28 ggr Stillbildtagning Nej 3 CCD Nej Videofilformat (Skriver) MPEG2 Dimensioner Mått (BxHxD) 61x94x114 mm Vikt 410 g Kompatibilitet PictBridge Nej Fjärrkontroll Nej Lanseringsår 2007 Jag köpte den ny på Elgiganten för totalt med kamera, 5 DV-Band(4 medföljer vid köp då jag använt ett själv), kabel till datorn för redigering för 3000:- Jag hade tänkt mig 2300:- och då medföljer allt som fanns med i kartongen vid köp(laddare, kablar osv) och då 4 dv-Band. Är du intresserad så hör av dig antingen via PM eller ring mig på 073-766 91 75 Perfekt erbjudande för dig som ska till Japmeet eller Säve i helgen och vill föreviga denna dag och givetvis många andra dagar MVH _________________ Daniel Örneling |
![]() |
SÄLJES
|
452 besök totalt |