| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Le Mans ikväll på SVT1
|
1 besök senaste veckan (1010 totalt) |
|
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
|
Läckert, tack för tips!
Blir att leta efter ett tomt videoband, då det tidigare med svensk text blivit masakrerat av en dokumentförstörare av märkte Hitachi (som tur är finns en DVD med orignalspråket i gott förvar)
om exakt en vecka begår jag själv debut på den berömda Sahrte-banan i Le Mans Classic. Snacka om att SVT lyckas göra en temperaturhöjare inför egna Le Mans debuten vid exakt rätt tillfälle. Även om nu McQueens rulle inte innehåller några två-takts Saabar. Gulf-livery Porsche 917 K är dock ett helt ok surrogat för den enda svenska Le Mans racern genom tiderna...
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
Så läckert!
Snacka om travel in style
Ägaren till den bilen är jag så småningom intresserad av att komma i kontakt med, för en eventuell utställning där bilens förlaga har en huvudroll. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
Är det den som var byggd med lite Alfa 33 delar?
Den var väl ute till försäljning förra året tyckte jag! Urläcker! |
![]() |
Bilder o videos
Le Mans ikväll på SVT1
|
1 besök senaste veckan (1010 totalt) |