| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vart hittar man denna kontakt?
|
3549 besök totalt |
Bil gunnar vid bäckebol. I somras var jag inne och rotade... _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
Partilleskroten vid Järnringen släpper in dig till bilarna. Jag brukar tom få nyckeln till alla hägn ibland.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
De är där jag har varit.... samma sak på mölndals bildemontering. Dessa andra två visste jag inte ens om
Ska kolla iaf. _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
|
Re: Vart hittar man denna kontakt?
Jag tror jag har den kontakten, men den är inte i "lösa bitar" så som i bild 1. När jag beställde 3 bars tryckgivare från Delco Electronics så beställde jag även några extra kontaktsstycken, men fick färdigmonterade med en "svans" på c:a 10 cm. Så det får bli som några föreslog, skarvning och krympslang (vilket jag kan ombesörja om så önskas) /Christian _________________
/LOLA-Christian |
||
|
Köntakt...
Med risk för att vara lite sent ute, men jag hittade denna nyss: http://www.raidopower.se/Shop/Applic Kan det vara rätt modell? _________________ Fredrik Ljungkvist |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Vart hittar man denna kontakt?
|
3549 besök totalt |